tirsdag 8. desember 2009

Trening - Plan 4

damn. trente som bare juling i går og er sliten som fy i dag! Fikk uke 4 programmet mitt fra Børge i helgen som jeg satte meg inn i slik at jeg hadde alle øvelsene nede før jeg trente på mandag. Sinnsykt god følelse etterpå å ha vært igjennom alt på planen å se fremgangen av all treningen!

Jeg trente da:
- Nedtrekk med underhådnsgrep
- Arnoldpress
- Beinkroing med manualer
- Benkpress med manualer
- Face Pull
- JM press med manual
- Ettbeins strake markløft
- Ettbeins Knebøy
- Beinhev med fokus på nedre del av mage
- Chrunches
- planke og sideplanke

Må si selv jeg er stolt av innsatsen min selv hehe. Jeg trente også i 30 min på mølla i samme slengen som oppvarming og kondisjonsstrening.

Ellers:
Fikk tatt bilder da jeg kom hjem også etter jeg var innom solsenteret en tur også. Damn jeg begynner virkelig å få farge nå! Ganske glad for det! Legger inn mine mange soltimer iløpet av en periode! fikk masse fregner da, men det gjevner seg ut til dagen etter hehe.

I denne uka kommer det til å bli sinnsykt stressende! Jeg skal få flytta tingene mine som står hos en venn, ned til det nye stedet jeg skal flytte inn på iløpet av denne uken. Flyttedagen er i dag så jeg har fått tak i noen som har bil som kan hjelpe meg. det er noen kasser med bøker, filmer og klær så det er ikke mulig å drasse med seg alt dette på bussen, tro meg jeg har prøvd det før.
Når jeg har fått flytta dette så må jeg få flytta de tingene jeg har der jeg bor nå over til det nye stedet som jeg skal flytte til, det er ikke noe stress. Er ikke langt unna så da er det ikke noe stress å pakke i bag og gå noen turer uansett.
Jeg har fortsatt ikke fått svar av X grunnet tingene mine. Begynner å bli noe helt sinnsykt lei av alt stryet som den karen lager! Faen ta alts. Men skal sende melding å mase igjen i dag. Håper på å få flytta alt innen torsdag siden jeg drar hjem til trønderlagen på fredagen rett etter jobb!

Ikke nok med at jeg er oppe i all flyttekaoset men jeg skal også bake til fredagen siden vi har noe som kalles fredagskos på jobben. Da er det noen som har ansvar for noe digg på fredager. Så jeg er nødt til å få bakt ett eller annet iløpet av uka som jeg kan ta med meg på jobb.

Skal få lagt ut før og etterbilder fra treningen. Sinnsykt stor forandring alts. Må si jeg er ganske stolt og er takknemmelig for all hjelpen fra Børge på Myrevolution og Connie som fikk meg igang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar