onsdag 13. oktober 2010

Høsten er her!

Jeg må nesten ta ett høstbilde jeg også slik som Tone også har gjort. Jeg var da på veit til butikken for å handle meg noe krydder som jeg kunne ha på kyllingen min, kaffe for at jeg skal kunne være våken om morgenen, pepsi max og noen småtterier som jeg skal ha til diet.
Ja, ellers så har jeg egentlig brukt dagen på å slappe av og lade batteriene siden jeg har tenkt meg ivei på jobb i morgen selv om formen min suger max. Jeg skal også innom posten og hente en ny pakke fra TechNutrition og skrive under på en kontrakt osv. Masse jeg skal gjøre. Men å få internett i hus er så sinnsykt digg!! blitt en del innlegg og mas i dag så blir nok roligere uttover da tenkte jeg:D

2 kommentarer:

  1. first of all; copycat ;) men det va fint bilde da..:) second:
    ahmagad, PEPSI MAX, frøken!!! Du har endelig skjønt det?! "æh, hate pepsi max æ, cola iz da shizzle"... Næt!!

    SvarSlett
  2. haha knows, men jeg måtte nesten ta ett høstbilde jeg også da:p
    Jepp, pepsi max siden jeg er på diet så da er det den eneste brusen jeg kan drikkehaha.
    Ja å det er shit brus, men bedre enn ingentingen:P

    SvarSlett