onsdag 13. oktober 2010

møbler


sofaen min som er noe helt sykt konge! Har en litt 70's preg over seg. Derfor har jeg en tepper og masse puter i sofaen min. Fargene går ganske bra med gardinene mine som da er i lilla.


Sengen min som jeg skrudde sammen selv som består av en svart ramme som jeg brukte sikkert 2 timer på og jeg har da supergode madrasser og to dyner oppi. Sengen er da 150x200, trenger ikke særlig stor plass jeg som er så lita hehe.


Stolene mine som jeg skal ha ved spisestuebordet mitt som jeg enda ikke har satt sammen siden jeg har en plate som veier 30 kg og jeg trenger hjelp med å løfte denne.


Som man ser så er dette bokhylla mi eller romdeleren som det så fint heter, denne er da så tung at jeg kan ikke løfte denne alene, så jeg må vente til mamma og pappa kommer nedover så jeg kan få litt hjelp her, men gleder meg til å få denne opp for da har jeg ett lite skille mellom spisestue og stue.

Masse rot, men her er iallefall tvbordet mitt og stuebordet med mine superlilla gardiner og den nye lampen min som jeg har kjøpt siden jeg ikke har noen lyskilde her hjemme enda:P

2 kommentarer:

  1. ohh... digga den sofan der:) Kor har du fått tak i gardinan?

    SvarSlett
  2. Heia:D supert at du likte sofaen min da:D hehe
    Jeg kjøpte gardinene på salg. Det var på KID tenker jeg!!!

    SvarSlett