torsdag 7. oktober 2010

litt fra meg da

Jeg sliter med en helt sinnsyk forkjølelse som har tatt å satt seg i brystkassa og i nasen. Ikke digg i det heletatt! Faen kjenner at det sliter på å være sjuk og måtte gå i nesten 20 min fra bussholderplassen og innover for å komme meg på jobb. Men det får ikke hjelpe i det heletatt! Digger plassen min så sykt å kan nesten ikke vente til lønna kommer for da kommer det innkjøp av spisestuemøber, bokhylle type svart og stor, noen tepper og iallefall en seng! Begynner å bli lei av å sove på sofaen. OG lamper, lamper må jeg har for det har gått i talglys her i stua mi.

Fikk en positiv overraskelse i dag da! Jeg skal få internett på onsdag! Så da må jeg bare finne noen som kan bytte vakt med meg slik at jeg kan være tilstede når montøren kommer og skal koble meg opp. Passer fint å ha det dagen etter lønning for å si det sånn:D

Å når jeg har kommet over denne forkjølelsen så er det fult trykk på treningen min igjen:D
GLEDER MEG!!!!

og en liten ting til.
Folk trenger ikke å være frekke i trynet når du spør om en enkel liten ting. Faen det er sinnsykt irriterende å får meg ikke akkurat til å bli så forbanna hyggelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar