søndag 31. oktober 2010




Så var vi da innom Smuggelers Cave .
Dette er da en attraksjon i Hastings, det er faktisk inne i selve fjellet.
Spennende tur der inne og fikk vite sinnsykt mye om hva, hvordan og hvorfor de smugla stuff som te, sprit og slike i gammaldagar:D jeg liker historie så dette var superspennende for min del! Vi brukte sikkert noen timer inne i fjellet for det var sinnsykt mye å se, sinnsykt mye å gjøre og fikk vite masse spennende som jeg ikke visste om smuglere.

Jepp:P da er jeg satt fast og jeg er klar til å bli steina. Det er slik man straffa folk i gammal dager. Sette folk i gapstokken og steine de.

Det var ikke bare meg som fikk gjennomgå da. Matt måtte i gapstokken han også! EID.

Her er da bilde av smuglere som kom med sprit via båter og gjemte ting inne i fjellet.

Jeg fikk navnet mitt skrapa inn i fjellveggen:)

Og om man svikta sine egne ble man kastet ned i ett hull på toppen. og da setter man seg fast og dør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar