fredag 8. oktober 2010

TechNutrition

ja da har jeg fått handla på nettet med de siste kronene jeg har igjen på kontoen min. Da har jeg blitt kvitt de liksom. Digg å ha 20% rabatt på denne siden:D det tjente jeg som faen på for å si det sånn.

Jeg har jo fått det Release Your Potential heftet som ble sendt ut til alle kunder som hadde bestilt for september eller noe, og jeg tenke meg jeg skulle prøve meg på en av de treningsplanene der og matplanene. Jeg har også tenkt å teste ut noen av produktene så da kjøpte jeg:

- Treningsbag (kjekt og ha en bra bag når man skal på trening)
- SPREK med lattesmak
- MiVi
Og hadde da selv EFA Omega.

Problemet var at de hadde ikke inne MealTech med sjokoladesmak da. Men jeg kan da holde meg til Proteinpulveret som jeg har og blande dette ut med melk som jeg har stående i skapet sånn til de får det inn igjen den 14. oktober.

Jeg har også funnet treningssenter som ligger ett lite stykke unna meg, men det er bra trening og gå opp dit da så jeg skal ikke klage. Snart kommer vel forkjølelsen min til å gå over og da er det full fres på treningen igjen:D

HELLS YEAH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar