fredag 8. oktober 2010

jeg kom til å tenke på..

at jeg hadde masse planer før. Jeg husker da jeg starta bloggen da jeg enda var samboer og hadde fått ny jobb ved ett kjempefint sted hvor jeg møtte masse hyggelige mennesker og holder fortsatt kontakten med mange av de. Jeg begynte bloggen veldig bra. Masse godt som skjedde, så hadde jeg en virkelig stor nedttur hvor jeg da mistet kar,hus,hjem og hund. Jeg sleit lenge med å komme meg over vannet igjen.
Flytta frem og tilbake mellom folk jeg kjente på jobb og mange høl som jeg fant i Kristiansand. Så satte jeg meg en plan. Jeg skulle da året etter ha det beste året jeg noengang har hatt. Og 2010 har så å si vært en av de beste!!!

Jeg fikk meg jobb i forsvaret igjen! Takker gud for det. Det er her jeg trives og det er her jeg vil være. Jeg fant mange gamle og nye venner og fikk meg leilighet. Jeg har reist sinnsykt mye, opplevd masse ting og kommet meg ganske bra ut av alt dritten jeg har hatt. Jeg har begynt med min generelle studiekompetanse og jeg jobber fortsatt litt med lappen, men skal snart ta teorien så da er den iallefall i boks. Leiligheten min har jeg innreda etter som hva jeg vil ha og jeg har tatt treningen min til seriøs level og satt meg mål som jeg skal klare.

Så når jeg tenker tilbake på alt så er jeg sinnsykt fornøyd med hvordan livet mitt har utviklet seg på så kort tid. Jeg er stolt over meg selv at jeg har klart å komme meg igjennom alt uten å gi opp, kommet mer positift ut av det og har det enda bedre nå enn hva jeg hadde da jeg trodde jeg var fornøyd med ting i Kristiansand:D

Jeg liker denne utviklingen og jeg veit at den kommer bare til å bli bedre å bedre! Neste år kommer med mange nye opplevelser, reisemål og kos:D


Er det rart jeg er fornøyd?! Nei det er det ikke:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar