torsdag 19. januar 2012

Boksing?

Jeg har lenge kunne tenkt meg å stille å trene i en sport som jeg kan gjøre utmerkelser og få gode prestasjoner i, Styrketreningen som jeg har er mest for min egen del, men jeg skal se hvordan det går, og om jeg har gode resultater så kunne jeg tenkt meg å stilt i Body Fitness for å se om dette kan være noe for meg. Jeg trener jo også pole dancing, men det er egentlig mest for min egen del og den sosiale delen. Jeg liker at jeg mestrer det vi jobber med og slikt, men det er jo sånn at Pole Dancing ikke er særlig stort her i Norge, kunne tenkt meg å sett en konkurranse, men det er så sinnsykt mye jobbing og store nivåer at foreløblig kunne jeg bare tenke meg og "kose" meg med den sporten.

Men jeg har no da fått svar fra tønsbergkameratene anngående boksing og jenteboksing her i Tønsberg, det viser seg jo at de har jo treningshall ved ishallen på Eik, samme veien som jeg kjører for å hente søstersen på jobb, treninger to ganger i uken, jeg har iallefall muligheten til å være med på en gang i uken om jeg fikser og trikser litt med arbeidsplanen min:) Men dette kan være en sport som jeg kunne ha tenkt meg å kanskje konkurrert i. Jeg liker fysisk mestring og jeg kunne tenke meg å være litt mer aktiv i en type "team-sport" som man kan bli god i og som man faktisk kan vise til andre:)
Jeg har jo trent MMA, men har vært veldig lite på trening i det siste, så det må jeg faen meg skjerpe meg med. SKal sette meg ned når jeg kommer hjem og planlegge hvordan jeg skal fylle dagene mine og om jeg har tid til alt jeg kunne ha tenkt meg:) Men foreløblig så ser jeg veldig positivt på det jeg nå har lagt frem av ting jeg vil drive med.

- Kroppsbygging (til en viss grad)
- boksing
-MMA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar