torsdag 19. januar 2012

Jobbings

ja, da sitter jeg på jobb og tenkte jeg skunne mekke en sinnsykt bra treningsoversikt her og poste, men siden jeg sitter på jobb-pc så går jo tydeligvis ikke det ann... nedtur! Men uansett så skal jeg da fikse det når jeg kommer hjem så dere får nesten vente til da.

Kan ellers komme med en liten oppdatering på hva som så langt har skjedd i uke 3 her da.

På mandagen var det på igjen med hardkjør treningsprogram og jeg trente da alene på Velotel siden søstersen jobbet til seint og jeg hadde god tid etter jobb. Så det ble en to timers økt med helkropp styrketrening og da etterfølgende 1 time med kardiotrening fordelt på 3 forskjellige apparater. Jeg tok sykkelen i 20, ellipsemaskin i 20 og da romaskinen i 20 min etterpå! Sinnsykt digg følelse å få gjort unna dag 1 på uke 1 programmet mitt uten å "glemme/hoppe over" noen øvelser. Etterpå var det å stikke hjem og spise litt middag før jeg stakk ned på The Poole Room sine egentreninger og slengte meg litt rundt stangen før jeg da sosialiserte meg og fro hjem igjen. For å si det sånn så sluktnet jeg ganske så kjapt den kvelden.

Tirsdag: Stakk da på jobb og jobbet som den lille arbeidshesten som jeg er før jeg da stakk og hentet søstersen på jobb. Hjemme så slappet vi litt av før jeg fikk kastet i meg noe mat og stakk på Pole Dancing. Denne timen så var vi bare 3 elever! Det som er, man skal nesten fylle kurset for at det skal være lønnsomt å faktisk holde det, men Kristina synes vi er så flinke og ønsker at vi kommer oss videre til nivå 3 der det er flere som er og bare venter på at vi skal komme å fylle på kurset, så denne treningen besto av gjennomgang av hva vi har lært på nivå 1, vi lærte noen nye moves for nivå 2 og vi hadde da ettefølgende styrketrening som spesifiserer seg på triceps og mage. Fy faen jeg kjente jeg var støl og jævlig! Ikke bare etter Pole Dancinga, men også etter knallhard styrkeøkt dagen før, men faen, sånn er det bare hehe.

Onsdag: Kom meg på jobb, jobba og stakk tidlig fra jobb for å trene, jeg fikk tatt FYFO så da gikk det greit, både jeg og Tone var ganske så slitne etter en hard uke og fullkjør med alt mulig, s det ble en liten PowerNap før jeg igjen stakk på Velotel og trente litt styrke. Med 10 min oppvarming og styrkedelen fra HELVETE med planke og sideplanke var jeg klar for litt kardio, så det ble 15 min på ellipsemaskinen med 137-140 i puls mens jeg niglodde på tv. Da jeg kom hjem var det bare rett i dusjen, no enkel mat og masse frukt før jeg totalsovnet. Digg å kjenne utmattelse egentlig.

Så i dag da! Jeg har tenkt å ta det med ro i dag, kjenner at musklene er slitne og jeg trenger en hviledag, jeg og tone har planlagt en liten PowerNap etter vi har spist middag, for la maten synke og komme oss i pluss på sovetimer, så er det mulig jeg stikker en tur igjen på Velotel og tar en liten runde kardio, får se hvor seint det blir egentlig, men føler jeg nesten skal også siden jeg er så godt i gang og koser meg mer eller mindre på treningen, så vi får se. Ellers så har jeg en hel masse jeg skal gjøre administrativt i dag.
- sjekke om kursene jeg har satt til ønske er blitt godkjent her på jobb.
- Melde meg på forskjellige kurs som er satt for videre utsjekker her på jobb
- melde meg på eksamen på privatistweb
- oppdatere bloggings med pakken jeg fikk i går :)
- bruke noe av pakken som jeg fikk i går.
- ta en liten solariumstænning og se fresh ut!
- SOVE!!!

Kjenner etter hardkjør med trening og bra mat at kroppen har kommet seg i en naturlig rytme med soving og avslapping. Kan også ha noe med at jeg de 3 ukene har kun hatt dagvakt, noe som jeg egentlig ikke liker, men det er digg å ha en rutine å gå etter, trenger det kjenner jeg. SÅ jeg må prøve å holde den rutinen vel like når jeg begynner med kvelds og nattevaktene igjen.

Men eller, en produktiv uke så langt! Jeg har også fått skrevet opp vekt og mål, tatt formbilder og venter egentlig bare på uke 4 på programmet mitt slik at jeg kan ta nye mål og bilder for å se om det har blitt noen spesiell forandring kroppsmessig:)

Dette treningsåret kommer til å bli awesome!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar