søndag 8. januar 2012

Godt nyttår!!!

første bildet 2012, jeg på nyttårsaften i min partyantrekk

Da har man knaket igang med 2012 og vi har kommet til den 8'de.
Jeg hr da brukt denne uken til å egentlig komme meg inn i gamle rutiner og tatt en vurdering på hva jeg virkelig vil gjøre dette året. OG etter en uke med betenkningstid og plan så har jeg fått vurdert hva jeg vil og når!

SÅ jeg har meldt meg på kurs, ikke bare ett, men to kurs! I April starter jeg med Jægerprøven kurset og jeg skal også ha vekterkurs, dette får jeg da igjennom jobben så det passer meg kjempebra!
Jeg har også denne uken gjennomgått en uke med ISP-kurs via jobben, fredagen var eksamensdag og jeg besto med glans! Tapen jeg laget var awesome og jeg fikk diplom og bilde fra kurset, jeg skal scanne inn bildet sånn at dere kan se hvilke kule folk jeg jobber sammen med!

Uansett, neste uke kommer starten på Del 2 av Pole Dancing kurset mitt! Gleder meg! Jeg har da 6 ny uker med to treninger minst i uka hvor jeg skal trene pole dancing:) Jeg har snakket med treneren min og jeg har store planer om å kjøpe en pole av henne som jeg da skal sette opp her på stua slik at jeg og søstersen kan trene litt når vi er hjemme.

Ikke nok med alt dette, jeg og søstersen har virkelig tatt oss selv i nakken og kommet oss på treningsstudo, onsdagen endte vi opp med en to timers runde med både styrke og kardio, og i dag er det nok en dag på trenings:) Motivasjonen min er på topp og ingentingen kan stoppe meg føler jeg.

Nå skal jeg ta bilder av resultatet av handleturen til meg og søss, så får dere se hvilke godbiter som jeg fikk med meg hjem fra Farmandstredet i går hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar