tirsdag 24. januar 2012

eksamensnerver?

Da sitter jeg på jobb og føler meg veldig produktiv for tiden. Jeg har bestilt meg frisørtime (endelig) så på fredag så er det en stuss og klippings før jeg stikker da på nattevakt. Ellers så har jeg fått unna en del adm, som å snakke med de som har boksingen på Eik, melde meg opp til privatist på privatistweb! OMG jeg er helt ute med nerver! Jeg skal opp i to fag til våren, jeg skal ta Historie og Naturfag og kjenner allerede at jeg stresser noe helt forferdelig med dette, vil så gjerne få en god karakter og vil bli ferdig med lesingen!!! Herregud jeg er på kapittel 2 om antikken på historie og på naturfagen så aner jeg ikke hvor langt jeg har kommet engang! Men nå MÅ jeg faktisk. Alt er betalt og nå står det bare på meg selv! Bare håper jeg kommer meg rundt og har tid til alt dette:P

Utenom å stresse med dette så har jeg hatt en kjempefin helg hjemme i tbg da. Hadde besøk hele helgen. KOS! og fikk vært ute på fredag og lørdag, da selvfølgelig som sjåfø, men gøy uansett. Jeg har også fått ryddet unna masse klær og annet stasj og skal i dag stikke tidlig fra jobben for å få tatt sol, trene og rydde hjemme før jeg skal stikke å hente søstersen på jobb, før jeg da skal ned til byen igjen på Pole Dancing! Det blir da 2 treningen på nivå 2 og jeg koser meg som juling! Jeg skal snakke med hun som har kurset om når det blir mulig å få kjøpt den ene stangen som jeg har siklet etter siden jeg begynte og jeg skal snakke med henne anngående plaggene som hun skulle fikse til januar nå. Må også huske å betale den faktura som jeg da har.. faen jeg glemte jo kortet mitt på jobben i går så ble ikke så mye av betalingen min da hehe.

Nå skal jeg lese mer på historie og komme meg litt dypere inn på vikingetiden og så er det noen småtterier jeg skal fikse.


- Betale regning for Pole Dancing
- Bestille reise hjem til Trondheim
- Laste ned en haug med filmer
- generell jobbemails


Da knekker jeg igang! Kanskje det kommer en liten oppdatering etter treningsrunden min i dag, får se hvor koma jeg egentlig er i etter denne dagen med farting alts:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar