lørdag 14. januar 2012

Shopping


I går var jeg og søstersen og shoppet på Farmandstredet, jeg har følt meg litt deppa den siste tiden og nå har jo lønna kommet inn, så tenkte at kanskje shopping kunne få meg i bedre humør.
Jeg fikk handlet en del sminke og noen singlets som jeg ikke tok bilde av, ikke så spennende akkurat:P men jeg hadde som mål å kjøpe meg noen gensere og fikk da kjøpt meg en uber sweet Nirvana genser og en kongeblå genser. Glædings:D Jeg fikk også handlet meg sko, to par faktisk, på salg, så skoene kostet 400 tilsammen! Genialt.

Tone handlet seg også en del klær, men jeg synes liksom det er veldig lite utvalg alts! det er ikke ulig å finne noe som jeg kunne virkelig tenke meg. Men det er vel fordi jeg kunne tenke meg å dra på handletur til sverige og handle ting der istedet. Sinnsykt bra utvalg på treningsklær og billig er det også, men det får komme en annen helg.

199,- ikke værst det da

slike sko har jeg letet lenge etter, og alle de skoene som jeg kunne ha tenkt meg har enten vært for dyre eller ikke akkurat som jeg ville ha de. Men disse skoene er MINE! De er sånn som jeg kunne tenke meg og de passer!!!


Jeg og søstersen har laget en event på facebook der vi har planer å stikke til Hafjell eller Hemsedal eller noe, for å stå på snowboard, bo i hytte og kose oss med gode venner neste helg:) det er om å gjort å få bestilt dette så fort som mulig, så fristen er satt til mandag for påmelding. Har invitert hele skiftet mitt på å være med, så vi får se hvor mange vi blir:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar