mandag 16. januar 2012

snakker om sløv

ja, jeg kom meg opp til kokken var 0630 i dag, jeg stresset som juling for å bli klar til jobben og få tone på jobb. Hu begynte ikke før klokka var 0900 men jeg skal jo være på jobb innen 0745 så vi hadde det ganske travelt. Jeg fikk søstersen på jobb og om meg selv på jobb og var fornøyd med å komme dit i riktig til til en på jobb sa "hva gjør du her?" nei skal da vel jobbe da tenker jeg. Sier jeg. da ler han bare og forteller meg at jeg har jo fri idag. Jeg skal jo ikke være her så jeg kunne bare dra hjem. Jeg var ganske irritert på meg selv at jeg ikke har klart å se på vaktplanen min, så da klokka var 0900 var jeg hjemme og satte meg å så på tv.
Kan si at jeg sklei inn i en liten komaperiode og kom ikke på noe å gjøre for nå, jeg skal se ferdig det jeg ser på tv så skal jeg stikke å trene litt tenkte jeg. Bedre det enn å ikke gjøre noe som helst.
Jeg har styrke og kardio-trening som jeg skal gjøre, så skal jeg ta sol og hente søstersen før jeg stikker på egentrening på Pole Dancing i dag. Det starter ikke før klokken er 2000 så jeg har enda god tid. Men ja, kjenner jeg er litt i metningsmodus akkurat no.
Så jeg skal lage meg noe kaffe, vaske noen klær og rydde på kjøkkene før jeg skal pakke treningsbag og komme meg avgårde snart.

Kommer en oppdatering på treningsrunde i dag da:) Har store planer for denne treningen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar