fredag 9. mars 2012

ABS baby

Jepp, da er det endelig fredag og jeg har da kommet meg opp, sett tv, drukket kaffen min og spist frokost. Jeg skal snart spise kyllingfilet og ta en treningsrunde:)

Jeg har tenkt på å skifte type protein og jeg har sett ltt rundt omkring på de forskjellige bloggene som jeg følger og jeg har sett på de forskjellige sidene som proteinfabrikken osv. Så jeg har ikke bestemt meg helt enda.

Jeg har Whey 80 proteinpulver fra TN med sjokoladesmak, men om jeg må blande så mye mer med denne så kommer jeg til å krekes! Herregud jeg er lei av smaken! Så om det er noen som har noen gode ideer eller forslag så mottas det med stor takk:D

Jeg har sett litt på en pakke fra Nordic Nutrition som da reklamerer med 5 forskjellige smaker på proteinpulver og man får også me en shaker og te som skal hjelpe med forbrenningen. Her er det jo masser av forskjellige smaker.

Pakken består av:

1 kg Metapure Chocolate
1 kg Metapure Vanilla
1 kg Metapure Chocolate Coconut
1 kg Metapure Rasberry
1 kg Metapure Strawberry/Banana
1 stk Smartshake 600 ml. Velg mellom sort og rosa farge.
1 stk 60 kapsler Thermo Tea ren konsentrert grønn te.

du får i tillegg 20% på tilbudet om du skriver inn denne koden: 7VC7BYoc2a ved bestillingen av denne pakken.

Så dette er under vurdering, skal sjekke om med min coach først:)

I dag var det også dagen for innlevering av framgangsrapport til min coach. Jeg har da skrevet ned hvordan formen min er, fettprosent osv. Jeg skal lage meg en mal for formbilder og mål så fort jeg har tiden til det som jeg skal poste her på bloggen. Viktig å se litt fremgang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar