lørdag 17. mars 2012

lørdagsjobbing


Det er bare så digg å våkne tidlig en lørdags morgen å sette seg ned med tv og en proteinkaffe sammen med frokosten sin! Jeg har tenk lenge på å lage meg proteinkaffe, men jeg har aldri kommet meg rundt til å lage det. Så i dag tok jeg å koket kaffe, blandet 10-15 g med sjokoladeprotein med varmvatten i ett glass, fylte opp resterende av plassen med kaffe og rørte godt rundt! Kaffen ble kjempegod og jeg fikk i meg mine morgenproteiner sammen med havregrynsgrauten min! Så en god start på lørdagen kan jeg iallefall si!
I dag har jeg mange planer om ting jeg skal gjennomføre og har allerede fått gjort en god del. Jeg har sjekket opp litt utdanning på deltid for søstersen. Hun er perfekt til å jobbe innenfor design både interiør og slik, og jeg sjekket make up artist utdanning på kveldstid for henne, så det er bare å vente på informasjon som er bestilt i post og epost.
Jeg har også fått oppdatert bloggene jeg jobber med. Som min egen blogg og The Pole Room Studios og jeg skal sette meg ned i kveld og laste opp bilder og slik til den nye hjemmesiden til The Pole Room studios som jeg har jobbet med en stund nå.
Jeg har også fått sjekket opp på forsikring, kommer til å bytte forsikringsselskap til TRYGG tenker jeg, faen gjensidige er vanskelig å ha med å gjøre og de er dyre! Så gleder meg til jeg får tilbud på ny forsikring.
Så jeg har fått gjort noe i dag da!

Jeg må nevne hva som skjedde i går da! Jeg hadde jo eksamen i Link 16 som jeg har blitt kursa i nå i en uke, sinnsykt mye stoff å lære på kort tid, jeg har en grei følelse på hvordan det gikk, men kan ikke være for sikker heller liksom. Så jeg slutta tidlig på jobb og dro hjem for å slappe av litt på sofaen. Tone kom hjem og da hadde hun med gaver til meg! Aller beste søstersen EVER! Hun kjøpte da Mario etui som jeg kan ha min Nintendo 3DS som jeg også fikk av søstersen, jeg fikk også en Nintendo pengbok! (hu veit hvike gaver hu skal kjøpe) og jeg fikk også Baileys som jeg skal kose meg med i kveld! Jeg og søss har planer om å stikke på byen i kveld med fors hjemme her først, så da blir det kaffe og Baileys på meg iallefall! Jeg og tone har jo også kjøpt oss nye kjoler, noe som vi gjorde sist helg, jeg skal poste de fine kjolene så fort vi får tatt de på i kveld!

Ellers i dag så har jeg gitt søstersen min oppdrag. Hun skal få lov til å interiør designe soverommet mitt! Jeg er så dårlig på mix og match og har ikke peiling på hvordan jeg skal sette sammen ting. Men jeg veit at jeg har lyst på ørkt soverom, type med svart og lilla, litt bordell aktig. Så søstersen har mange planer og veit hun kommer til å gjøre det kjempefint til meg. I tillegg skal hun få designe kontoret i Nintendo stil og vi har sånn ca funnet ut hvordan vi vil ha det. Kjøkkenet og stuen har hun fri tøyler på. Jeg veit bare hvordan jeg vil ha de to rommene "mine" jeg. Hun får gjøre det hun vil ellers i huset.

Så nå skal jeg gjøre masse av de oppgavene jeg har satt opp på den fantastiske note-appen min på mobilen. Planen min nå er: Måle takhøyde og bestille Pole til stua, jeg skal sende mail til trenignsforum, trene, tane og vaske klær, mekke middag og rydde og vaske her hjemme til forspillet vi skal ha i kveld, skal designe hjemmeside og oppdatere bloggings.

Så jeg skal komme meg igang!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar