fredag 30. mars 2012

fredagsfølelse

OMG! Jeg har virkelig klart det denne gangen! Jeg satt nå på siste dagen av Etterretningskurset og begynte å lure på hvordan det egentlig gikk på eksamen som jeg hadde i Link 16 for to uker tilbake. Vi fikk svaret i dag! Jeg Besto med en meget god karakter og det var ikke mange som hadde bedre score enn meg! Så må si meg meget fornøyd med de resultatene jeg har hatt de siste tre ukene her!
Jeg har da hatt:
1 uke Link 16 med eksamen BESTÅTT
1 uke med CSI Link 16
1 uke med Etterretningskurs

Og alt har gått kjempebra!
Fikk fri ganske tidlig i dag så jeg har vært med naboen og handla sommersko, kjenner jeg gråter litt på innsiden når jeg veit jeg ikke har råa før jeg fåt lønna som kommer den 12. men det var gøy uansett.
Nå skal jeg skifte fra uniform til joggings, pakke treningsbag, pakke bag til Burlesque kurs i kveld og jeg skal mekke meg no prottiskaffe og vaske klær før jeg stikker og har en hard styrkeøkt på Velotel!
Jeg kjenner at utdanning begynner å falle på plass og skal få sett hvilke kapittel jeg bør lese på i Naturfagen siden jeg skal opp i eksamen i naturfag nå i MAI, så det er puggings på det for alle penga.
Jeg skal mulig de to siste ukene i April på kurs via jobben, men det er ikke bestemt enda, og jeg hadde da den siste helgen i April og den første i Mai tenkt å ha jægerprøvenkurset. SÅ vi får se! Planene om sivil utdanning er i sving og jeg ser fremgangen. Jeg ser fremgangen i jobbingen min med kropp og trening og egentlig begynner ting å se veldig lyst ut for meg!

Jeg har også søkt ferie i dag:) jeg skal ta meg en ferietur sammen med søstersen til trønderlagen, vi har også tenkt å stikke ett sted i syden og jeg kunne tenke meg å stikke til Island. Så jeg har planene klare for ferieturer:)
GLEDER MEG TIL SOMMERN!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar