søndag 25. mars 2012

søndagsformen

Da ble det plutselig søndag da! Jeg har jo jobba som en galing på jobb den siste tiden. Uke 11 hadde jeg Link 16 kurs med eksamen og den siste uken hadde jeg CSI Link 16 i en uke med masse trening. Jeg har i helgen egentlig bare slappa av.
Fredagen dro jeg og søstersen til ei venninne av oss og grilla, etter mye god grillmat var det på tide med bobblebad så da dro vi hjem til hennes foreldre og bada i nesten to timer! Når vi da kom hjem var vi begge ganske så utslitt så vi gikk bare å la oss.
Lørdagen så jobbet jo søstersen så jeg stidde opp sammtidig med henne, fikk rydda og vaska masser her og fiksa istand slik at det ikke er noe store ting vi må gjøre i dag. Vi fikk vaska bil, handla og jobba som faen. Jeg fikk snakket med Kristina om hjemmesiden til The Pole Room som jeg holder på å utarbeider! Så bare gled dere til dere ser resultatet av all den harde jobbingen!
Jeg skal jobbe mer på den etterpå nå. Akkurat nå så må jeg kose meg i sola med kaffen min, bøker og nyheter.
Det er helt utrolig hvor fint været er her nede! Mens mamman og pappan min sliter i trønderlagen med snø og 50 års flom, sitter jeg ute i kortbukse og koser meg på terassen:P
Planen er klar for dagen. Jeg skal jobbe her ute til søstersen kommer hjem, så blir det kyllingfilet og slappings før vi stikker på Velotel og trener som galinger! Jeg digger programmet jeg har fått av min Coach Marianne Aas Krog og jeg annbefaler alle å sjekke hjemmesiden hennes; www.totalpackage.no for mer informasjon om kostholds og treningsoppsett!

Så til neste oppdatering så får dere alle kose dere masser!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar