torsdag 8. mars 2012

Brilleslange


Da sitter jeg hjemme da på soverommet mitt og har planer om å lese, jobbe med hjemmeside og sjekke ut hva jeg skal handle meg når jeg endelig får lønn i morgen! Jeg har funnet ut at om jeg kommer meg dit jeg vil på en mnd med treningen skal jeg gi meg selv en belønning. Den skal bestå av noe jeg virkelig har lyst på og som jeg kan kjøpe bare fordi jeg VIL ha den! Det som jeg skal handle i morgen er de nødvendige tingene som mat, noe treningsklær og proteinpulver. Det jeg har nå er så forbanna kjedelig og begynner å smake no sinnsykt dritt. Så om det er noen som har en type de liker veldig godt, LET ME KNOW!!

På jobb så har jeg kommet meg igjennom noen av de bøkene som jeg kjøpte på amazon for en billig penge. Jeg mener at uansett om jeg har treningsprogram og matprogram fra coachen min, så vil jeg fortsatt lese og lære mer om kosthold å trening. Derfor så kjøpte jeg blandt annet en bok om hva MMA fightere spiser og hvilke dietter som man har innenfor de ulike kampsportene. Veldig lettlest bok med mye god informasjon! Så den kan jeg annbefale til andre, kostet uansett under 60 kr så man går ikke på en diger smell om man kjøper boken og ikke liker den.

Jeg handlet meg også en bok " 7 Weeks to Getting Ripped" av Brett Stewart. Dette er en bok som hjelper folk å trene hjemme med minimalt med utstyr for hånd, jeg har bladd noe igjennom den og jeg kan se at det er ball, stang og noe småtterier som man bruker, men ellers så er det bare trening med kroppen som verktøy.
Som sagt så har jeg ikke lest igjennom denne boken enda, men jeg kommer til det!

Flere bøker som jeg har handlet? Jeg har da kjøpt den nye boken til Kat Von D som kommer til å være koseboken min! Den skal jeg lese i før jeg legger meg til å sove på kvelden. Ellers så ble det også "The MMA Encyclopedia" og "The Art of Modern Rock". Gleder meg til å knekke igang med de bøkene så fort jeg har lest alt det andre som jeg skal lese meg igjennom. Fortsatt så spiser lesingen til generell studiekompetanse mesteparten av leselysten min, derfor treigt med andre kosebøker for å si det sånn!

I morgen er jo den store dagen da, etter 2 uker med trening med program fra min coach så skal jeg måle å se om jeg har fått noen gode resultater. Jeg har sjekket både fett/vann/muskelmasse/vekt og målt med målebånd, så jeg er spent på å se om det er noen forandring.

Når jeg kommer meg rundt til å ta bilder også så kommer jeg med weekly update på formfronten med målinger og bilder. Jeg må egentlig bare gro meg noen baller og ta meg selv i nakkeskinnet å få postet noe:) Men det kommer!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar