tirsdag 6. mars 2012

Tirsdagen


Ja, da er den føste uken unnagjort med trening og på søndagen bestemte jeg og søstersen for at vi skulle ha en spisedag. Så jeg tenkte jeg skulle lage Prottis pizza. Jeg hadde på salami og masse digg! Den ble kjempegod! Synd jeg ikke har bilde da! Men på mandagen, damn! Jeg fikk kjenne at jeg ikke har spist brødmat på en stund! Oppblåst som bare juling og vondt i magen, slik har det vært nå, begynner å bli bedre så jeg og søstersen skal stikke å trene seinere i dag om jeg er i bedre form. Savner og trene!

Jeg må si at jeg liker virkelig treningsprogrammet og matprogrammet jeg fikk av min coach og det er gøy å se at hjemmesiden deres er oppe å gå! Ta en titt på : Total Package
Jeg har god bruk for hjemmesiden, jeg kan se alle styrkeøvelsene jeg er usikker på så det er jo supert!
Jeg har også fått den nye vekten min som regner ut, vekt i kg, fettprosent, muskelmasse og vannmasse i kroppen. Så på fredagen skal jeg komme meg en upate til coachen min, så gleder meg til å se resultat på veiingen min på fredags morgen! Jeg synes det er veldig greit å ha muligheten til å se resultater i tall og jeg og søssa mi har tatt formbilder slik at man også kan se resultat på bilder!

Siden jeg bestandig har vært interessert i trening og kosthold og har store planer om å stille i Bodyfitness så er det mange steg jeg har gjort. Ikke nok med at jeg har fått tak i en coach som kan hjelpe meg med trening og kosthold, har en søster som er god støttespiller når det kommer til treningen og hjelper meg med mat (siden jeg suger i å steke kyllingfilet) og jeg har fått meg en stor inspirasjonskilde. Jeg må si at Jodie Marsh er en stor inspirasjonskilde til meg. Jeg fikk interessen av henne da jeg så på hennes dokumentar. Å gå fra glam modell til Boybuiler er et stort steg og all creds til henne! Så ja, en ny inspirasjonskilde som jeg følger!

Jeg har også fått bøkene som jeg bestilte meg via amazon.com, så jeg skal komme med en update på de bøkene og sammendrag av de så fort jeg får lest de! Jeg har jo endel å lese på både når det kommer til utdanningen min og på jobb, så jeg tar det når jeg har tiden til det!
Jeg har også jobbet som juling med hjemmesiden til The Pole Room og jeg har drevet med updates når det kommer til bloggen til The Pole Room. Så jeg har fullt opp både hjemme og på jobben:) Liker å ha en del å gjøre for å si et sånn:D
Hva skjer ellers? Jeg kan si at jeg gleder meg som bare juling til lønningen på fredag! Jeg er lutfattig og trener bensin til bilen, betale regninger osv. Så det skal bli digg med lønning nå, jeg skal også stikke til Sverige å handle mat sammen med søstersen så fort hun har frihelg! Så masser som skjer for tiden!

2 kommentarer:

  1. E målet å stille på scene? Isåfall så e du steintøff ;) Har trua! Progressbilda plz!
    Takk for TP-link, har googla så my i d siste på øvelsa, greit å ha dæm samla ;)

    SvarSlett
  2. Heihei:D
    Ja jeg har som mål å stille på scene så fort jeg er i formen til det:D jeg kunne tenke meg til høsten, men med tanke på alle eksamene jeg har via jobben og generell studiekompetanse så kommer jeg nok til å stille til starten av neste år.
    Jeg skal lage ett innlegg med progressbilder så fort jeg får tatt noen! Det skal jeg!
    Hadde jo en periode da jeg bodde i kr.sand hvor jeg veide ganske mye, så jeg skal lage innlegg fra når jeg bodde der og frem til nå:) Så bare følg med så kommer det:D
    Bare hyggelig! Viktig å ha oversikt over øvelsene:)

    SvarSlett