tirsdag 1. juni 2010

gjør som mange andre

-- og stjeler random lister som jeg finner på de bloggene jeg leser på og fyller da ut selv hehe. Jeg er ond!

Hvordan vil du beskrive personligheten din?
-
min personlighet? ja hva skal man si da? Jeg er ei veldig sta og bestemt jente som vil ha det som JEG vil ha det. Jeg er hyperaktiv, ganske kort og bestandig noe å si. Jeg takler ikke slike "pinige stillheter", har ikke noe slags filter som siler ut all dritten jeg kan finne på å si iløpet av en dag. Og ja, når man er kort og ikke har så mye å stille opp med så er det slik at man da kan utvilke en liten form for Napoleonskompleks. Jess det er meg det. Ellers så trener jeg mye, ganske aktiv og kreativ og er ganske så spontan og kan finne på sinnsykt mye rart...


Hva er det merkeligste du eier?
-
nei, hva skulle det ha vært da? hm.. jeg jeg eier en Biker Mice from mars dukke som jeg har i vinduskarmen.. ellers såå kan jeg nesten ikke komme på noe mer spennende alts Desverre.

Har du noen "tvangstanker", ting du må gjøre før du kan gjøre noe annet?
-
hm.. ja jeg må dobbelsjekke at dørene mine er låst og tv er på før jeg går på badet... jeg må ha tv på når jeg skal sove på svak volum, men ikke så svak at jeg ikke hører noe.

Når er den beste tida på dagen? (spørsmålsrunde fra Hundrings)
- hm... jeg liker den tiden hvor man ligger de ekstra 10 min i sengen før man egentlig trenger å våkne og kle på seg. Og jeg elsker de minuttene etter jeg har trent sinnsykt hardt!

- Hva er din yndlingssang akkurat nå?
- sangen min nå? hm.. jeg må kanskje si at jeg begynner å vokse på den Stereo Love sangen. Grunnet noen <3


- Hva fikk du av foreldrene dine på bursdagen din?
- foreldrene mine gir meg de beste bursdagsgavene! Jeg fikk Nintendospill og money:D

- Hvis du kunne jobbet som noe/med noe, annet enn bloggen, hva ville det vært?
- hehe jeg jobber ikke noe akkurat så masse med bloggen min men.. ja jeg kunne tenke meg å reist rundt og bare tatt sånn random småjobber, kunne tenke meg å være grafisk designer eller kanskje fotograf tenker jeg.


- Har du noen plagg du mener alle burde ha i klesskapet sitt?
- alle burde da ha ett par høye sko og jeans.


- Hvilket bloggdomene brukte du på din første blogg?
- haha jeg hadde en gang i tiden enjoydiary-bruker jeg.. Bestandig hatt Atarien som kallenavn der ja..

- Kler du deg etter humøret? (spørsmålsrunde fra marieamanda.com)
- ja:D

Hvem er verdens vakreste person innvendig?
- hm vanskelig spørsmål her da.. men jeg må si at farmoren min var en fantastisk person. Utenom det så kan det da kanskje være noen som er der for meg når jeg trenger det og må ha noen å snakke med. Så da måtte jeg ha sagt foreldrene mine!


Hvem er verdens vakreste person utvendig?
- finnes mange vakre mennesker alts. Det gjør det.. men om jeg skulle kunne velge hvem som helst så må jeg nesten si at søsteren min er fantastisk. Hu kler absolutt alt! Å da mener jeg alt! Fra kort hår, kangt blondt eller svart liksom. Alle stiler fungerer på den jenta.

Hvis du kunne velge mellom å aldri røre en pc igjen, eller å stinke konstant?
-
jeg var mer avhengig av data før. Jeg er ikke den som oppdaterer statuslinja mi på facebook konstant eller hele tiden blogger. Jeg kan ha mine bloggedager hvor jeg skriver ekstremt mye og andre ganger kan det gå lenge imellom. Jeg er IKKE på MSN og trenger ikke å være så forbanna tilgjengelig til en hver tid. Liker å være alene og bare tenke for meg selv også, selv om jeg er veldig sosial av meg til vanlig. Så det hadde ikke vært noe problem å leve uten data alts. Gidder iallefall ikke å stinke dritt liksom.

Hvis du kunne møte en hvilken som helst kjent person (kan være død), og spurt denne personen ETT spørsmål - hvem ville du ha valgt og hva ville du ha spurt om?
- Jeg ville ha da mått Kurt Cobain. Hva jeg skulle ha spurt han om aner jeg ikke. Men han kunne jeg ha tenkt meg å møtt uansett!


Hva er din favorittblogg?
- jeg oppdaterer meg på de som blogger i familien min, noen av mine venner oppdaterer generelt lite på bloggene sine, men jeg leser mange treningsblogger og jeg vandrer bare rundt. Jeg hadde Connie sin blogg som favoritt før, men hu blogger ikke lengre hehe. Hu som fikk meg til å begynne å blogge iallefall.


Hvilket sted er ditt favorittsted?
-
hjemme

Hvor får du alle pengene fra ?
-
jeg jobber ekstremt mye så der får jeg pengene mine ifra.

5 ting du måtte ha hatt på en øde øy?
-
en person jeg kunne vært sosial med og som jeg ikke hadde kommet til å gått lei av iallefall.
- skulle hatt en kniv iallefall
- haha "hvordan overleve på en øde øy uten noe som helst av midler"-bok
- kunne tenkt meg og hatt tannkost alts.. hater å ikke kunne pusse tenna mine
- hengekøye:D
Hva liker du best å gjøre?
-
jeg liker å være med venner og sosialisere meg, digger å ta bilder og leke med de i photoshop, jeg liker å lese og drømme meg vekk og jeg elsker å trene.

Har du noen planer for sommeren?
-
har en hel masse planer for sommeren. jeg skal hjem til foreldrene mine i trønderlagen og være litt sammen med de. tenke meg en konge ferietur til noe sted hvor jeg kunne være eg å surfe, jeg skal ta teorien og kjøre opp for å så da kjøpe meg en bil, jeg skal hoppe i fallskjerm, ta en ny tattoo, rafte og kose meg med tur i skog med telt og bålbrenning sammen med venner!

Hvor mye penger bruker du på en måned?
-
hvor mye penger jeg bruker? Gud det varierer så sinnsykt. Jeg handler en del mat det gjør jeg, så det går det nok en 4 tusen kroner med en gang, jeg sparer bestandig sånn 3 tusen til ferieturer og 6 tusen går på sparekonto og resterende av lønna bruker jeg på å reise og handle på nett tenker jeg.

hm.. ja det var det. Nå er det kanskje å komme seg ut en tur hehe

1 kommentar: