lørdag 26. juni 2010

jeg er ødelagt

ja, da sitter jeg med 12 timers arbeidshelg og koser meg med kaffen min. Liker egentlig å jobbe i helgene, men kunne tenke meg nattehelg istedet for daghelg. Men uansett så er det ikke noe stress. Har muligheten til å gjøre masse adm ting da liksom.

Ja hva skjer? Jo, jeg her helt fucked. Jeg har så sinnsykt vondt i tennene eller tannbeinet at det er nesten ikke til å holde ut. Så jeg var på legesenteret og snakket med legevakten der som da fant ut at hun skulle skrive ut smertestillende og penecilin. Jess, da er jeg på det og jeg lukter penecilin. Hud,hår,svette og spytt lukter medisiner. Faen meg ikke bare bare det der alts.


my drug by force

Men jeg har fått fikset meg legetime på mandagen som kommer sånn at jeg kan reutsjekkes der, og jeg har fikset tannlegetime og masse adm ting har jeg gjort.
-byttet adresse på posten.no
-skrevet ut skjema som jeg skal sende til skatteetaten og endre folkeregistrerte adresse, dette skal jeg da sende på mandagen
- jeg har handlet masser av mat
- trent en god del
- lagt ut bilder av ferieturen min til danmark da.
og masse annet som jeg ikke kan komme på. Har en del mer ting å gjøre som å bestille reise ned til søstersen som skal komme å besøke meg om ikke så veldig lenge. Gleder meg til det alts! Skal bli sinnsykt koselig å ha henne her alts<3

jeg har lyst på ny telefon. jepp. og ferie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar