fredag 4. juni 2010

oppdate

Jeg har vært sløv og ligget på stranden de siste dagene her, derfor ingen oppdateringer på bloggen hehe.
Jeg har da fått litt farge på den bleke trønderhuden min og jeg har da badet i sjøen for første gang på mange år, noe som resulterte i kraftig svie av brennmaneter som brente meg selvfølgelig på foten faen.

Jeg har shoppa da til denne lille utflukten min da.. Så jeg var i Tønsberg sentrum og kjøpte meg 2 tshirts, 2 shorts, 2 bikinier. Jeg legger da ut bilder når jeg er ferdig på jobben jeg:D

ellers så har jeg store planer for tur til danmark. Ny tattoo og oppkjøring til billappen og masse kos i sommer. Jeg har kanskje funnet noen også.... hemmelig hemmelig.. vi får se hvordan det går egentlig. Alt jeg kan si at jeg savner stemmen hans, ansiktet og kosen... du gjør dagen min vennen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar