søndag 6. juni 2010

i dag, i morgen og fremover

ja da sitter jeg på jobb igjen. Sliten som fy og savner å være ute i solen og bade. Men jeg synes det er absolutt verdt det siden jeg skal reise hjem i morgen tidlig til Trønderlagen og foreldrene mine som jeg savner kjempemasser! De vet enda ikke at jeg kommer hjem, så jeg skal overraske de som juling ved å bare møte opp på døren tenker jeg hehe. Har prøvd å ringe ene søskenbarnet mitt for å hente meg da på bussholderplassen men fikk ikke tak i han, så jeg skal nok prøve når jeg kommer på gardermoen for å se om det er liv i han da hehe.

Uansett så har jeg mange planer for hjemmereisen min da. Skal kose meg masser, møte venner og bekjente, kose meg med familien min og trene en del siden man ikke kan ligge på latsiden selv om man er hjemme på "ferie", så må jeg også bestille meg ny tattootime da. Det må gjøres ganske snart. Tenkte da å ta på fredagen om de da har ledig tid. Noe jeg håper for de er sinnsykt flinke på Purple Pain i Trondheim.

SÅ har jeg noen fantastiske nyheter også! Jeg besto teoriutsjekken min på jobb! Så nå er jeg i full gang uten noen backup å greier! Det er sinnsykt bra.

Leste også igjennom "The Catcher in the Rye". Sinnsykt bra bok som annbefales på det sterkeste. Jeg selv kan ikke se hvorfor denne ble bannet i USA for språkbruken i boken, men uansett så var hele historien helt sykt bra og man kjenner seg virkelig igjen i mye av det som skjer. Med ungdomsdepresiver og hat mot andre mennesker, til å ha noen å betro seg til og være der for deg selv om du sliter liksom. Jeg digga boken og er en annbefaling som juling til alle som har interesse for bøker.

Ellers så har jeg og en venn<3 planlagt en langweekend til Danmark snart da. Gleder meg vilt! Skal til Århus og vi har også planer om å ta en liten ferietur sammen i sommer, så vi får se hva som skjer da!

Ellers så har jeg bestilt en hel masse varer fra ProteinFabrikken igjen da som jeg venter hjemme i trønderlagen på, tenkte det var like greit å sende det dit siden jeg skal opp ditt denne uken som kommer og trenger da prottispulveret mitt vettu hehe.

Ellers?
Venter som faen på at skattepengene skal komme da
jeg skal begynne med teorien på lappen siden jeg ikke prioriterte dette når jeg var opptatt av min utsjekk på jobb
begynne med generell studiekompetanse og sende noen mailer på dette.
Språkkursing er i gang
Spare til ting jeg har lyst til som hoppe i fallskjerm og ta flere tattoos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar