onsdag 16. juni 2010

tiden i trønderlagen

ja må nesten fortelle hvordan det var i trønderlagen da jeg først var hjemme da! Herremin. Første gangen jeg har dratt hjem uten å ha med meg daten min. Å jeg synes det var like greit. liker å først være sosial når jeg er hjemme hos mamman og pappan min!

Så uansett, reiste da rett etter jobben da på fredagen. Satt på sammen med birk til Lillestrøm hvor jeg da tok toget videre til Gardermoen hvor jeg der nesten sovnet og mistet flyet mitt. Faen så trøtt at det var helt sykt. Men kom meg avgårde, kom på Værnes hvor jeg tok da bussen til Trondheim hvor jeg der møtte onkelen min som jeg snakka med til jeg var i Børsa og så tok jeg da videre turen sammen med onkelen min da som kjørte meg hjem til mamma og pappa. De ble faen så overraska!!! hehe det var superkoselig å se hvor glade de ble! Har jo ikke sett mamman og pappan min på lenge. Så vi snakka en del og hadde onkelen min på besøk hvor jeg da fikk se den nye tattoon hans som han har på leggen.
Så var det egentlig bare kaffe og sladder som det gikk i den dagen egentlig.

Kan kort prøve å oppsummere da hva som skjedde denne uken.
Jeg fikk hentet søstersen og Frida på skolen og hadde det kjempekoselig med de. Jeg og Frida kjøpte oss sjokomelk og var ute å lekte til barnetv startet. Hun måtte hjem i sånn 1900 tiden og da kom søskenbarnet mitt som nettopp er ferdig med utenlandstjeneste så da ble det en hel del kaffe og prat om hva som har skjedd den siste tiden og hvordan han har hatt det der nede.

Pappa kjørte meg til mormoren min som begynner å bli dårlig. Jeg var å besøkte henne og fikk snakka masse sammen med hun. Søte mormoren min<3 Hun måtte på sykehuset da jeg var der. Jeg tror det var for det beste for hun er ikke i form i det heletatt.
Så jeg snakka da med morfar og tanten min til mamma kom og hentet meg. Vi var også innom tanten min på pappa sin side. Koselig dame det også. Fikk snakket en del med henne også.

Jeg hadde også besøk av søskenbarna mine Stine og Arnt og kompisen hans Robert. Det var koselig og jeg fikk drukket opp alle monsterene mine og snakka en hel del sjiit da:P

Var også på Purple Pain Tattoo på Heimdal og tok en ny tattoo. Onkelen min hadde bestilt time til meg. Fikk en konge tattoo og han som tok den var sinnsykt hyggelig. kommer update på den seinere tenker jeg:)

Så var jeg og søstersen ute på byen Trondheim og kosa oss på mormors og møtte en hel del mennesker der og søskenbarnet mitt kom å reddet meg i byen da søss hadde dratt ifra meg da med bankkortet mitt.

Så jeg har rett og slett koset meg som faen da jeg var hjemme og det er faen meg ikke lenge til jeg skal hjem igjen kjenner jeg. Derfor er det bra med de vaktene jeg har nå. Digger turnusjobbings alts!

Æ e så gla i dæ frøken<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar