tirsdag 29. juni 2010

Nytt treningstøy




Endelig så har de fått inn riktg bra sportsundertøy for jenter i forsvaret. Det var sinnsykt digg å gå innom depot i dag etter nattevakten og hente ut 2 stykk trenings HB som du ser på øverste bildet. En badedrakt ( jeg bruker egentlig ikke badedrakt men det kan være kjekt å ha når man skal da svømme og ha triathlon i august), 7 par jente boxere, kjente på stoffet og det var sinnsykt mykt og digg og ikke noen dumme sømmer som gnager eller noe, og fikk også 7 par sportstopper. Faen så greit. Jeg har en del av de privat uansett, men jeg liker å kunne ha så mange å ikke stresse med å vaske treningstøyet HVER eneste dag!

2 kommentarer:

  1. Vet du om de har dette på rekruttskolen på Madla også?:)

    SvarSlett
  2. Hei,
    ut i fra hva jeg har fått hørt så er dette standard for alle i forsvaret, så jeg vil tro at de har dette også på Madla:)

    SvarSlett