lørdag 26. juni 2010

jeg vil reise til

Portugal.

Kunne godt tenke meg å gjøre noe spennende ut av ferien min dette året, og det hjelper på når man får sinnsykt mye feriepenger til overs. Det er bare så rart og surt at jeg ikke har fått tilbake skattepengene mine. Håper jeg ikke er skyldig, men får tilbake dette i september. Må snakke litt med mamma om dette.



Uansett så hadde det vært helt fantastisk om jeg kunne ha dratt på surfecamp i sommer og gjort noe spennende med sommerferien min. Sitter å leser på dette nå å vurderer dette sterkt. Det er faktisk ikke så dyrt som man skulle tru. For opphold og leksjoner med fri bruk av utstyr en hel uke i Portugal for 453 euro. Kan ikke si at jeg synes dette er alt for durt for en hel uke alts.
Sitter å planlegger litt for meg selv her. Skal snakke med F om han har lyst å være med. Han vil heller dra en plass hvor man kan ligge å dra seg en hel uke på stranden med sol og øl. Kan si det sånn at jeg kan surfe og han kan ligge på stranden. Bra deal det?


å sånn lite tilleggsinfo her.

What's included in one week service?
7 nights of shared accommodation in the camp, less than 50 meters from the beach
5 days of surf lessons, 2 sessions a day, 2 hours per session, transfers included
2 video sessions
Surfboard and wetsuit suited for the surf classes
Full insurance
Obtain discounts at our Surf Camp Surf Shop
Apartments with fully equiped kitchen
Cable TV and DVD in all the apartments
A wide variety of DVD movies to select from
Internet access (ours or your computer via wireless)
Free transfers to and from the Peniche Bus Station
All the local information you may need
Discount on the surf rental to use outside of the classes


.



dette vil jeg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar