fredag 18. juni 2010

jeg skal snart..

til Danmark!!
Gleder meg noe vilt til det alts. Jeg trenger bare å komme meg igjennom den siste timen på jobben. Er jo slik at jeg får jo ikke sove når jeg er på nattevakt, så det skal nok bli spennende å reise til tønsberg, så buss til ett annet sted for å så ta bussen da videre til Kristiansand for så å finne F som jeg skal reise med for å så ta den båten og få skiftet til sivilt for å så kjøre da i 2 timer og så komme seg på hotellet og pakke ut. Men uansett all den stressingen så gleder jeg meg noe helt fenetisk!!!
Digger å reise å håper da på finværet.
å faen.. jeg har glemt å barbere legga... jaja det kan jeg gjøre på hotellet. Det er greit det. Jepp ellers, ja komme meg ut å få litt luft og kaffe.
RÆL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar