mandag 18. mai 2009

dårligste dag ever

jaja, fy faen for en dårlig dag. satan!
Jeg gikk til butikken for å ta ut penger til bussen og handle meg mat til jobben. Da jeg skulle betale fikk jeg kortet mitt avvist. Noe som faen meg ikke kan være mulig siden jeg fikk lønn på fredag å har brukt kanskje 300 kr fra den lønninga, og ingentingen annet skulle blitt trukket.
jeg løper da hjem for å låse meg inn, hente bilnøkkelen for å se om det ligger noen småpenger der slik at jeg likevel kan vinne den bussen som går 10:31. Finner småpenger (akkurat 39kr) og løper til bussen. Når jeg har kommet slik 10 meter unna bussholderplassen, ser jeg at bussen bare kjører videre. FAEN! mista bussen.
Jeg tasser hjem igjen for å finne ut hva faen som har blitt gjort med lønna mi, logger på nettbanken å finner ut at jeg har MYE penger på kortet å skulle ikke vært noe problem på butikken. jaja. Jeg går da tilbake til butikken, handler det jeg skal ha, informerer dama i kassen at jeg var her tidligere, finner da ut at hu butikkdama hadde tasta feil i sitt system slik at betalingen ikke ble gjennomført. Men kom meg på bussen.
Selvfølgelig endte det med 4 min for seint på jobb. faen. Liker ikke det alts. FUCK. Må få lappen snart ellers så går det ikke bra detta.

Ikke nok med all stress for å komme på jobb, tror du faen meg ikke det regner som faen her?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar