mandag 4. mai 2009

Effektive damen

I dag har jeg gjort masse alts! Rett etter jeg kom hjem fikk jeg fiksa følgende:

- nettbanken min! (etter endelig fått snakket med den RETTE personen til å fikse det)
- Betalt regning fra GameZone
- Fiksa billetter til Green Day i Oslo Spektrum
- Laga middagsliste
- Laga kyllling filet, ris til meg og kyllingsaus med chips til kjærest.
-Handla inn mat for denne uka
- Kjøpte masse forskjellige bilderammer ( 10x15, 13x18,20x25,15x20, 21x30)
- Kjøpt A4 fotopapir
- Rydda i alle klærene mine (gjort på litt under en time)
- Betalt tilbake det jeg skylder svigers
-Stekt kyllingkjøttdeig til i morgen med ris
- Satt på en maskin med klær
- rydda badet
- lagt på senga


Sattan! ikke værst det da! Skal si det er mye man kan få til iløpet av en dag også!
Men har enda ikke klart å legge ut bilde av den uber kule genseren min da, å synes selv det er seint, å skal legge meg snart tenker jeg. skal opp tidlig i morgen for å gå med bikkja også. har fått gave fra Svigers som har vært i Tyrkia også!! Kjempefine klokka og vesken! Bilde kommer i morgen!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar