onsdag 6. mai 2009

sliten, trøtt å lei

I går var jeg i helt ødelagt form. Kom hjem fra jobb å satt å så futurama og simpsons. Sliten og hadde ikke noe energi i det heletatt! Fikk ikke gjort en dritt!
Men jeg fikk bestilt quart-billett til kjærest da, kun det liksom. Ikke spiste jeg middag heller, vi skulle enegtlig grille i går, men det ble det ikke noe av for å si det sånn. Surt vært, dårlig form.

Har planer om å dra til Oslo i helgen, siden en kompis har bursdag. Må bare se om ejg har nok penger og når jge får lønna. Om jeg ikke drar på fredag, drar jeg på Lørdag og kommer hjem på søndag. Jeg har to valg; tog eller fly. Tar det rimeligste. Må sette over penger til Tiril for pizza som vi spiste da vi var i Nederland. Det må jeg gjøre iallefall.

I dag har jeg INGEN planer. Ingen spennende ting. Jeg veit ikke om jeg gidder alts.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar