tirsdag 19. mai 2009

I dag har jeg store planer for når jeg kommer hjem alts. Jeg skal spille WII til fingra knekker! Faen alts. Jeg har nettopp begynt på det nye Zelda spillet, men får faen meg ikke noe fisk som jeg skal gi til katta, slik at jeg får tatt den med til dama slik at jeg får sprettert:p hehe må jobbe litt med det i dag alts.

I går da jeg kom hjem hadde typen fått opp fundamenter til verandaen. Skal støpe i dag tenker jeg. Ikke mye annet jeg kan hjelpe til enn å koke kaffe til karene som jobber liksom. jaja. Skal bli med å spikre når den tid kommer da.

Skulle egentlig ha vært til byen å handlet sovesofa til foreldrene mine kommer, men har jo seinvakt hele denne uka, skal se om jeg får gjort dette neste uke da. Skal kjøpe en digg en på jysk tenkte jeg, ha den oppe på spillerommet mitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar