tirsdag 26. mai 2009

I går mekka jeg supermiddag til meg selv og kjærest ute på den nye verandaen! (bilder kommer)
jeg stenkte kylligfilet i biter og krydra med tacokrydder og litt random krydder som jeg fant inne i skapet hehe. Brukte nesten en hel kg med kyllig og faen tror du ikke vi nesten spiste opp alt da!? Jeg lagde også en digg salat med tomater, agurk, mais, ost. hadde også forskjellige sauser som: sweet chili saus, hvitløkssaus og random tacosaus. Til lefser var det den grove typen og naanbrød:)
Sinnsykt godt, og rester er med på jobben i dag!

Satt ganske lenge på dataen i går å tenke litt over hvordan jeg skal få ta fatt i design på hjemmeside, og så slo det meg så sinnsykt! satt opp til kl var 00.30 og tegnet skisser og har store planer for denne hjemmesiden min nå alts! skal så sinnsykt bruke dette designet!

Jeg har ellers tenkt litt på skolegang og bestilt en del studiekataloger slik at jeg kan se om det er noe av intresse der. Fikk en kul katalog fra noroff som jeg tenker på. Men må nok ha generell studiekompetanse, så når jeg får lønn neste gang, skal jeg bestille ett fag over nettstudier sånn at jeg kommer i gang. Skal søke på stipend, men tviler egentlig på at jeg får det. Men må prøve.

Har send mail til forskjellige internettleverandører i dag. Forhåpentligvis er det mulig å levere der jeg bor. Men tørr ikke å håpe på noe for å si det sånn. Har også vært i kontakt med også forskjellige trafikkskoler. De aller fleste hadde ikke ledige timer før ut på høsten/august, men så fikk jeg tak i en kjøreskole som sa at det var bare å ringe så skulle de fikse time! Jeg skal ringe de i dag når jeg kommer hjem fra jobb siden jeg ikke har penger på kortet. LOL

I helgen kommer foreldrene mine ned for å være på sørlandet i pinsen. Digg at vi har fått opp verandaen og skal kjøpe grill til helgen. uansett må jeg kjøpe meg databord. Fant ett til 350kr på jysk. Trenger ikke noe hitech-shit for å sette datan på så det fungerer nok som faen tenker jeg. Må også handle inn litt til kjøleskapet tenker jeg. For vi har faen meg nesten ikke noe mat. usj

Har ikke store planene for dagen enn at jeg skal finne den billigste webstudentplassen hvor jeg kan få generell studiekompetanse billigst, sende søknad til Lånekassen og ringe kjøreskole tenker jeg.. Det blir bra

OG i dag får jeg muligens fiksa den forbaska SIDEKICK3en min også! noen på jobb kunne kanskje fikse, håper faen på det alts! ellers klikker jeg!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar