lørdag 9. mai 2009

lørdag

Sitter bare hjemme jeg. KJEDELIG!

I dag da jeg gikk tur med Aron til butikken, så skjedde det som jeg IKKE vil skal skje, lenka på halsbåndet til bikkja røyk! faen liksom. Heldigvis hørte bikkja etter å satt helt rolig slik at jeg fikk improvisert ei lenke som holdt. Flaks som faen sier jeg.


Ellers har det skjedd lite i dag, har tegnet noen skisser over hva jeg kunne tenke meg å male da. Sitter med noen ideer, men vanskelig å få de ned på papiret i dag i alle fall. Har tenkt å male noe med inspirasjon fra en konge film, men må finne ut hvordan jeg skal gå frem egentlig. Men stresser ikke.
Har lasta ned soundtracket til JUNO i dag da. koselige musikken:)



Spesielt synes jeg at Mott The Hopple med ”All the young Dudes” og The Velvet Underground med ” i’m stickng with you” er KONGE!

Jepp, så nå sitter jeg å koser meg med musikk å venter på at det skal begynne noe spennende på tv egentlig. Har lagt noen planer for morgendagen da. Synes ikke det er verst jeg da:P Jeg har planer om å få rydda noe sinnsykt på kjøkkenet, finne en riktig fin skisse som jeg skal male (som jeg skal tegne å leke meg med i kveld da), ta bilde av genseren min som jeg egentlig skulle ha lagt ut for lenge siden, men ikke har blitt noe av liksom.

Men jeg kjeder meg uansett i kveld. Fuck. Holder på å laste ned to serier som jeg liker men ikke har sett på evigheter da. Laster ned: Freaks and Geeks og Battlestar Galactica da hehe. Sinnsykt nerd. Men er ganske bra serier uansett. Best er jo DARIA da:)

Sitter bare hjemme jeg. KJEDELIG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar