mandag 4. mai 2009

ny dag

sitter nå på jobb å sliter som faen meg helsa, har sinnsykt vondt i magen etter all hostingen. Har vært sjuk siden onsdag, å har ikke blitt noe bedre heller for å si det sånn. Verker i ryggen og vondt i halsen! slitsomt.
I helgen har jeg bare tatt det med ro hjemme, for å bli bedre (noe som tydeligvis ikke funka). Fikk fiksa mange fine bilder som jeg har hengt opp i trappeoppgangen til andre etasje da. litt produktiv har jeg vært. Å kommet sinnsykt langt på paper mario da:p

Skal innom Europris i dag å kjøpe meg flere rammer. Har mange bilder som jeg skal skrive ut av meg å kjærest å bikkja. Kos å se bilder hjemme!

Foreldrene mine skal komme nedover i mai nå snart, skal bli koselig å treffe de igjen å vise de hvordan jeg bor her på sørlandet. Skal vise de masse her nede! Gleder meg

Skal også bestille billetter til Green Day, men må få fikset nettbanken min slik at jeg får til å betale de da! faen hater banken min. skal så sinnsykt bytte!

Må handle i dag, å legge ut bilde av genseren min som er helt sykt RÅ! hehe mer kommer når jeg har fått ass'n min hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar