lørdag 21. november 2009

!


Kjøpte denne nydelige kjolen på H&M. 299 kr eller noe i størrelse 38. Denne er sinnsykt fin når man har den på! Jeg ble forelska første gangen jeg prøvde den på! Den er helt nydelig!

Runde øredobbler fra H&M. Disse er ganske små men jeg kan ikke ha s sinnsykt store ringer ørene når det skal være de første jeg har i etter jeg faktisk tok hull i ørene.



Nydelige øredobbler med slik litt gammel romantisk stil. Kjøpte disse på Cubus til 50 kr.


Blomsterspenne og hårnåler fra H&M


Søte smykket mitt fra H&M. Kostet 40 kr på salg på Cubus! De hadde supersalg der så da ble det litt shoppings!

Kort smykke, nydelig til en helt svar kjole med litt dyp utrigning kanskje.
99 kr på salg på Cubus.


Supersøtt 20-30 talls smykke, langt med en bronsje på øverste del av smykke. Kjempefint og til 50% avslag!




Söte skoene mine, kjøpte den minste størrelsen de hadde siden skoene hadde litt lang stropp bak, men det fikser man! Kjøpte skoene på skoringen for 299 kr.



Super fine handledagen min! Var sammen med Wendy og shoppa i Kr.sand sentrum etter trening på spenst. Kjempefornøyd med tingene jeg kjøpte meg! Kjøpte meg også to kåper også! skal få tatt noen fine bilder av de også, er jo salg vettu!

2 kommentarer:

  1. takker:D den er dritfin på! men jeg har ikke gidda å gjort noe etter jeg kom hjem fra shoppingen hehe:P

    SvarSlett