mandag 2. november 2009

sovnet av

I dag har jeg vært superstressa og har ikke fått gjort så mye av det jeg egentlig skulle ha gjort heller. Farsken.. Jeg våknet litt før kl 11.00. Jeg som egentlig skulle ha vært i byen å gjort masser der. Jeg fikk kastet på meg klær, pakket det jeg trengte og løp til byen. Gjøremålslisten min var følgende:
- betale husleien min ( dette er da enda ikke gjort siden jeg ikke har det kontonummeret jeg skal sette leien inn på, dette får jeg da tatt når jeg kommer hjem)
- Rydde sammen klærene mine ( jeg har hengt masse klær til tørk, så jeg fikk rasket sammen disse og slengt de på sengen min, skal brette og rydde dise unna når jeg kommer hjem)
- Pakke treningsklær
- Pakke ned sengetøy lånt fra den andre leiligheten, og rydde å vaske ut av den gamle, levere nøkkel som hører til denne leiligheten jeg har flytta ut av.
- kjøpe sengetøy ( dette vant jeg da ikke selvfølgelig siden jeg stidde opp så seint)
- Kjøpe tørr shampoo ( DONE!)
- ta bilder av de nye klæra mine som jeg fikk kjøpt i helgen ( har tatt bilde av den ene genseren, kommer flere)
- Sende oppdatering av trening og kosthold til børge
- Trene i dag
- Lage proteinpizza
- Fikse meg postboks ( dette stenger da selvfølgelig kl 1600 og jeg jobber til 20.00 og skal trene til kl er ca 2100)
- ta ut p-sprøyta mi (glemte selvfølgelig den dumme resepten så jeg må få tatt denn ut i morgen og få tatt den i lunchen min)

Shampoo!!!

Dårlig bilde da men det er i fra denne serien. Jeg kjøpte da det Tørr shampoo produktet:

Tigi Rockaholic Dirty Secret Leave In Dry Shampoo Spray - 300ml

Keep your hair healthy, clean, and fresh with the on-the-go dry shampoo spray from Tigi's new Rockaholic range!

The Tigi Rockaholic Dirty Secret Dry Leave In Shampoo Spray is the instant dry shampoo that is just perfect for those of you always out and about!

Keep hair rocking one more night with the shampoo spray that you simply spray on at the roots to absorb excess oil and odour, making hair look, feel and smell a whole lot fresher!

A dry shampoo spray that is finely textured and especially ideal for big hair, the Tigi Rockaholic Dry Shampoo gives less frequent shampooing to save hair from heat styling damage and colour loss.

A formula that won't show on clothes or pillowcases, the Tigi Rockaholic Dirty Secret Dry Leave In Shampoo Spray is the dry hair treatment that keeps hair rocking all night long!

Directions for use:

*
Shake well before spraying evenly on hair to absorb oil and odour
*
Alternatively just add on at the roots for improved volume and texture
*
Wait a minute, then brush or work product lightly into hair

Size: 300ml
Code: 300154


jeg gleder meg noe sykt til å få prøve denne tingen her får å se om det egentlig fungerer slik jeg tror den skal hehe. Wendy på jobben har prøvd denne og mener denne fungerer som julig.
jeg kjøpte denne siden jeg trener veldig mye og gidder ikke altid å vakse håret hver eneste gang jeg har trent.


2 kommentarer:

  1. Bruke den vanlige shampoon i rockaholic serien. funge som faen på små allergisk hodebunn. hurra! :)

    SvarSlett
  2. jeg skal teste denne i dag etter treningen. Tenkte dert var lurt å ha noe slik at jeg slipper å dusje håret HVER eneste dag liksom, siden jeg trener hver dag.. så

    SvarSlett