tirsdag 10. november 2009

Det er offisielt!




DET ER BESTEMT!
I dag er den offisielle IKKE røyke, IKKE snuse START for meg.
Selv om jeg har slutta med snusen og har klart meg før i lengre perioder uten noen av tingene så har jeg bestemt meg for at jeg skal ikke la dette ødelegge treningen min. Ikke skal dette ødelegge min økonomi, helse, tenner eller hud!
DET ER SLUTT! OVER! FORBI!
ja, sånn. da veit folk dette.


Istedet for disse dårlige uvanene skal jeg gjøre det slikt at; de pengene som er til overs i slutten av hver mnd før ny lønn kommer inn, de skal ikke brukes. De skal inn på en konto for sparing. Det skal brukes til bil og reise. Ikke noe annet!
Jeg skal ha noen faste gjøremål iløpet av dagen slik at jeg har noe og holde meg til og ha bestandig noe gjøre. Jeg skal trene, ta sol annenhver dag og jeg skal begynne å studere igjen. Jeg skal ta lappen og jeg skal lære meg å NYTE.
Bra plan! Jeg liker den jeg alts!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar