tirsdag 10. november 2009

Middag

Da jeg kom hjem i dag etter jeg har vært på jobb og gjort litt ekstra på jobb og fått planlagt litt fremover i tid, så dro jeg hjem for å lage med middag! Jeg lagde meg ProteinPannekaker! Sinnsykt godt å sinnsykt raskt å lage! Så det ble proteinpannekaker og med blåbær og Biola.
Greit å kjøpe PannekakeMix fra Proteinfabrikken. Kjøpte en slik for 100kr eller noe:



PF Proteinpannekake
Hver servering med proteinpannekakemiks gir deg 2 solide pannekaker som inneholder hele 21 g protein, kun 2 g fett, pluss masse bra fiber, og mineraler.
PF Proteinpannekake gir deg et delikat måltid raskt og effektivt, og er et kjærkomment alternativ til en vanlig proteinshake.


Da har jeg unnagjort enda ett måltid for dagen. Så nå mangler det bare kvelds, da er det kesam og saft som er på menyen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar