søndag 15. november 2009

PRODIGY!

KONGE KONSERT SOM FAEN!

PRODIGY OSLO SPEKTRUM 14 NOVEMBER!





Å herregud or en sinnsykt konge konsert! DAMN! Måtte ha vært sånn 5000 folk der eller noe! Men siden jeg er så forbanna kort så fikk jeg ikke med nesten noe av det som skjedde på scenen da hehe men man er der for musikken! Det er faen meg sant.
HerreGud den gjengen leverer som faen på konsertene sine alts! helt sykt for en stemning som var! Jeg hadde suselyd i ørene lenge etterpå hehe!

Tok video også! Men kan ikke skryte noe sinnsykt av denna kvaliteten da men hehe.








Må stjele noen bilder fra nettet også som viser litt bedre hvordan konserten var for de som ikke er 150 cm høy hehe. Men enda ikke kommet ut noe på de sidene som jeg bruker å sjekke, så får kommet tilbake med de når de kommer ut.


Uansett så fikk jeg også tshirt!:D Snille Ruud som kjøpte til meg!
Lett om den skal på i morgen på jobb da!

FRONT

BACK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar