fredag 20. november 2009

Konkurranse!

BLOGG DEG TIL ASIA!

Plan Norges bloggstafettetappe 2 nærmer seg slutten, men det er fortsatt mulig å melde seg på: Plan Norge oppfordrer alle bloggere i Norge til å sette søkelys på jenters situasjon i verden på sine bloggsider.

Konkurransen varer fram til mandag 23. november, og vinneren får reise sammen med Plan Norge til et asiatisk land hvor vi jobber.

Juryen kommer til å legge vekt på formidlingsevne, aktivitet på bloggen og bloggernes evne til å reflektere og kommunisere jenters situasjon fra ulike perspektiver.

Deltakerne trenger ikke være erfarne bloggere, eller ha mange som lesere i utgangspunktet, og både unge, gamle, menn og kvinner er velkomne til å delta.

Du er automatisk med i konkurransen ved sende en mail med bloggadressen din til bloggtur@plan-norge.no

Vinneren vil inviteres med Plan på bloggetur til et av landene i Asia hvor Plan arbeider. Bloggeren forplikter seg til å blogge om sine opplevelser knyttet til bloggeturen.

Tidspunkt og sted vil avtales i samarbeid med vinneren. Plan dekker reise og opphold, med en enkel og fornuftig standard i felt.




Jeg har da meldt meg på denne kokurransen !

Jeg har gitt mitt ansikt til Plans jentekampanje og fått et rosa et tilbake. http://www.plan-norge.no/gi-ditt-ansikt


Jeg har! Har du??




2 kommentarer:

  1. oh lord, at du orke :p veldig positivt å sånt da, men... :-)

    SvarSlett
  2. hehe det er veldig positift og jeg håper jeg kan få denne muligheten da! Men det er jo en konkurranse, og jeg kjenner meg selv... jeg vinner bare på kakelotteri på Prix! hehe ikke noen andre ting! men det er verd ett forsøk iallefall da! hehe

    SvarSlett