tirsdag 10. november 2009

Random memories & Random pics

Jeg husker dette bildet sinnsykt godt. det var første helgen jeg hadde på basen hvor jeg ikke hadde vakt eller gjorde noe som helst. Sinnsykt fint i Sørreisa på sommeren, fint vær, naturen er super og man kan virkelig kjenne den oppfriskende fjelllufta sinnsykt godt der oppe. Husker at jeg ikke hadde noen bekymringer! Jeg var full av liv og ikke en dag var den samme.


Ja, jeg har gjort noe sinnsykt my rart med håret mitt. Jeg fikk ene vennen min fra grunnkurs media til å klippe meg i fylla med kjøkkensaks. Tror det må ha vært den kuleste hårklippen min EVER! takk så masse til Stine for det. Barberinga var det jeg og Aina fra klassen som gjorde.. hvorfor? Fordi vi kunne.


Dette er meg på en Øvelse vi hadde i Nord. tror aldri jeg har vært så kald som da jeg var den kvelden! Uansett hvor mye jeg prøve å varme meg da jeg satt inne i bua og fulgte med. DAMN!


Ja, første eller noe permen jeg hadde. Fikk juling haha.


Meg med emosveisen og genseren min fra VGS


BARBERING AV HUE PÅ HØYT NIVÅ I FORSVARET!


Jeg tror ikke jeg har vært så stolt som dette! da jeg tjente meg til lua mi! Fy faen den sleit jeg for!


Å smerte. Da jeg tok visdomstanna så sydde jeg sammen tannkjøttet mitt nede... au. Sinnsykt vondt.



Morsomt å finne random bilder på en minnepinne du faen meg ikke husker du hadde engang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar