tirsdag 10. november 2009

Gjøremålslisten min var følgende:
- betale husleien min ( dette er da enda ikke gjort siden jeg ikke har det kontonummeret jeg skal sette leien inn på, dette får jeg da tatt når jeg kommer hjem)
- Rydde sammen klærene mine ( jeg har hengt masse klær til tørk, så jeg fikk rasket sammen disse og slengt de på sengen min, skal brette og rydde dise unna når jeg kommer hjem)
- Pakke treningsklær
- Pakke ned sengetøy lånt fra den andre leiligheten, og rydde å vaske ut av den gamle, levere nøkkel som hører til denne leiligheten jeg har flytta ut av.
- kjøpe sengetøy ( dette vant jeg da ikke selvfølgelig siden jeg stidde opp så seint)
- Kjøpe tørr shampoo ( DONE!)
- ta bilder av de nye klæra mine som jeg fikk kjøpt i helgen ( har tatt bilde av den ene genseren, kommer flere)
- Sende oppdatering av trening og kosthold til børge
- Trene i dag
- Lage proteinpizza
- Fikse meg postboks ( dette stenger da selvfølgelig kl 1600 og jeg jobber til 20.00 og skal trene til kl er ca 2100)
- ta ut p-sprøyta mi (glemte selvfølgelig den dumme resepten så jeg må få tatt denn ut i morgen og få tatt den i lunchen min)


Ja man kan se at jeg ikke er så effektiv med alle listene som jeg har hehe. Men jeg har noen ting jeg må legge til denne fantastiske listen min da:

- jeg må få bestilt tog til osloturen min til helgen! (JEG SKAL PÅ KONSERT)
Fikk da lagt til billett på toget! REISE er da 17.17 på fredag og samme tid tilbake på søndag!
- Jeg må få bestilt hjemmereise til desember( sjekke opp vaktlisten om når jeg kan reise osv)
- Jeg må få spart opp masse penger til jula kommer ( julegavehandiling.no)
- Jeg må få svar på de mail jeg har sendt rundt ( MÅ få svar)
- jeg må få fikset på mitt design ( på bloggen for denne er KJEDELIG)
- Jeg må få tatt flere bilder som jeg skal få lagt ut her alts! (legge ut de bildene jeg har tatt i det siste nå)
- legge inn bildene mine som jeg er fornøyd med på deviantart.com
- Avtale med Alex og Bjørn om flytting av tingene mine
- Sjekke opp kveldsskole osv ( utdanningen min)
- Sjekke om noen har teoriboken til lappen ( MÅ få tatt teorien her!!!!)
- Fikse oppkjøringstime og sånn!

*Oppdaterer med farger når jeg får gjort noe her jeg:D GØY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar