onsdag 1. juni 2011

Hjemme i Tønsberg og oppdateringer

Da har jeg vært å handlet på butikken og fått litt mer mat i kjøleskapet. Jeg fikk handlet meg: kesam, blåbærsyltetøy, Pepsi Max boks, brunost, pastasaus, Red Bull uten sukker osv. Det er greit og ha noen småtterier i kjøleskapet. Jeg har masser av pasta, ris og slikt, så har jeg masse grønnsaker og kjøtt i fryseren. Jeg har bestemt meg for å leve på sparepluss til neste lønning. Det er egentlig bare for å spare penger og sjekke om jeg kan gå i 12 dager uten å være på butikken! Det skal jeg da klare ganske lett håper jeg!

Jeg var også innom posten og hentet ut tingene som jeg bestilte før jeg dro til trønderlagen, og de kom da på postkontoret dagen etter jeg hadde kommet meg hjem til trønderlagen. Jeg bestilte meg BCAA fra www.gymgrossisten.no siden det faktisk var salg på ett glass med 180 piller til 150 kr eller noe. Jeg handlet også på www.x-life.no hvor jeg da kjøpte boksehansker til boksesekker osv, og jeg handlet meg superkonge kaffe! Jeg har allerede testet denne kaffen og den smaker virkelig godt! det er kaffe som skal hjelpe deg med treningen. Det er fitnesskaffe og det skal jeg teste nå frem for å se om det fungerer slik jeg vil!
Nå skal jeg adme litt på dataen og fikse noen småtterier før jeg skal gjøre noe fornuftig som å rydde hjemme osv haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar