torsdag 16. juni 2011

nytelse



ingentingen er bedre enn en bok som er spennende og en stor skål med is nå på sommeren, skal si jeg koser meg!

I dag har jeg egentlig ikke gjort stort. Jeg ser at det er ikke blitt oppdatert noe særlig på bloggen min den siste tiden, men det er fordi jeg jobber som F for tiden også. Jeg har masser jeg skal gjøre og har en lang gjøremålsliste som jeg sliter meg igjennom dag etter dag. Jeg har laget meg en plan for UKE ikke DAGER nå. Mye enklere å få ting gjort og jeg slipper å stresse for at jeg ikke får gjort unna ting DEN dagen jeg tenkte jeg skulle ha det gjort. Men uansett. kan da fortelle litt hva jeg har gjort den siste tiden da!

Jeg har vært å handlet etter nattevakten min. Sånn at jeg er mer forberedt til helgen siden jeg skal ha grillparty her for alle som jeg trener sammen med. Så jeg har handlet inn kurver som jeg kan oppbevare tingene mine i slik at det ikke er så rotete her hjemme, jeg har handlet blomster sånn at det ser ut som folk faktisk bor her og det ikke blir så sterilt. Vaskesaker og støvkluter er handlet, plastfat og bestikk er kjøpt inn og jeg har også handlet dvd-cd'er slik at jeg kan brenne noen av de seriene jeg har på harddisken slik at jeg kan frigjøre noe plass! Jeg har mange serier, så jeg har kjøpt en cd-mappe som jeg legger de sånn at jeg har kontroll.
Jeg handlet også albumer slik at jeg kan sette inn alle bildene som jeg har samlet sammen. Jeg tar jo vare på negativene siden jeg har en negativscanner sånn at jeg kan produsere bildene på nytt. Det er ganske bra for jeg skal lage en overraskelse til mamma og pappa så da trenger jeg alle bildene jeg kan finne!

Ellers så har jeg trent masser, fikk juling på onsdagen og hatt masser å gjøre.
Jeg kommer med oppdateringer av hva jeg har handlet den siste tiden så fort jeg har tid! som man sier; man har for liten tid til alt man skal gjøre! og det er sant!

Nå skal jeg gjøre ferdig noen småting her i en time før jeg begynner å sette nasen mot jobb. I dag er det ikke masse som står på planen for arbeidstiden for jeg skal se ferdig mesteparten av OZ-serien som jeg og Haugen har vært hekta på nå i lengre tid. Så mulig vi blir ferdig med serien iløpet av denne vakta. Er på siste sesong (sesong 6) så dette kommer seg unna for å si det sånn:D


Ha en fin dag alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar