torsdag 2. juni 2011

X-Men: First Class - Official Trailer



Ok, jeg skal fortelle dere en sak. Jeg var på kino i går sammen med noen venner fra jobben og så den nye X-Men filmen. Filmen var helt OK. Ikke noe mer, ikke noe mindre, jeg hadde forventet så mye mer fra den enn hva den var. Det er en grei film for de som liker X-Men. Men utenom det er det ikke store filmen i mine øyne.
Jeg synes de "special Powers" de enkelte hadde var bare rett og slett latterlige, de hadde ikke god nok historie på de og de dukket bare opp. Det er ikke noen Storm eller Wolverine i filmen, noe som jeg savnet. Og i en av trailerne til filmen så viser de han duden som skyter stråler ut av øynene, han var jo ikke med i filmen i det heletatt. Teit. Jeg må si at denne filmen var helt grei, men det var ikke verdt de 100 kr jeg betalte for den. Denne filmen er en film som man LASTER NED!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar