mandag 6. juni 2011

Selvbruning på 1-2-3


Selvbruning med ST. Moriz


I dag hadde jeg tenkt å teste selvbruning på meg selv. Spennende!! Jeg var på Meny og skulle bare handle noen småtterier og så plutselig at det var salg på St. Moriz selvbrunings mousse til 50 kr!

Jeg har bestandig vært litt skeptisk til selvbruning og hvordan det faktisk ser ut. Jeg testet tidligere en krem som gjorde at jeg ble GUL istedet for brun. Så jeg var ganske spent på resultatet med denne mouss'en.

Så jeg satte med ned på badet og leste igjennom bruksanvisningen som sto på siden. Det sto det klart ifra at man skal skrubbe kroppen, spesielt på albuer og knær. Når man har skrubbet seg tar man og smører kroppen inn med BodyLotion.



Så jeg skrubbet kroppen min nøye med en slik skrubbehanske som jeg har kjøpt på H&M til sånn 20 kr for ett par hansker, hele kroppen ble skrubbet, noe som faktisk bar sinnsykt digg. Dette er da for å fjerne døde hudflak som ligger på kroppen. Så smurte jeg meg inn med Nivea Soft som jeg mener er den optimale hudkremen av hudkremer. den gir masse fuktighet til kroppen og tørker ganske kjapt, slik at man slipper å gå rundt å føle seg klissete etter påføring. Jeg bruker denne kremen hver kveld før jeg legger meg, sinnsykt digg å smøre inn kroppen og våkne silkemyk!

Så var det på tide med smøring av St. Moriz. Jeg ristet flasken godt før jeg pumpet en neve skum i håndflaten. Man ser at den har ett lite grønnskjær i seg, men det er ikke skummelt i det heletatt! Jeg ble sinnsykt overrasket over hvor fort det var å smøre inn denne moussen, og hvor kjapt den faktisk tørket!

Jeg smurte inn hele kroppen og den var enkel og fordele, tørket kjapt og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det står at man skal bruke hansker ved påføring, men jeg hadde a selvfølgelig ikke hansker og ble VELDIG brun på hendene, men med noen håndvasker og med en sminkefjerner whipe så var hendene mine tilbake til normalfarge igjen!
Påføringen gikk kjapt, den tørket kjapt. Ingen ubehagelig lukt av moussen eller noe, jeg synes prisen var kjempesuper i fra før av, men nå er det da salg på den også! SÅ denne annbefaler jeg alle til å teste!!!

Jeg testet denne og var sinnsykt fornøyd, det står på flasken at Om man ønsker et mørkere resultat så påfører man denne mousse etter 3-5 dager etter første påføring! det skal jeg gjøre! Jeg la merke til at jeg hadde fått en liten stripe på leggen da jeg våknet i morges, men jeg tok en liten dusj og fargen ble jevn og fin! Dette produktet var supert og jeg kommer nok til å bruke dette flere ganger!


Så jeg gir St.Moriz en 9/10 for denne selvbruningen,
trekker ned kun fordi den ikke hadde noen spesiell lukt og kunne vært litt bedre pumpe på denne flasken.
Pluss for mye innhold, bra pris, bra gjennomføring av farge, tørket kjapt og enkel å bruke!

1 kommentar:

  1. Ikke vondt ment. Men jeg har prøvd den selvbruningen, og det er faktisk meningen at den ikke skal ha sånn spesiell lokt... Altså jeg mener at man ikke skal gå rundt å lokte selvbruning, det skal liksom være naturlig ;)

    + jeg er helt ening med den pumpen på flaksa! Den er dårlig... Men selve fargen på den er helt bra :-)

    Ps: kjempe kul blogg <3

    SvarSlett