torsdag 2. juni 2011

Ja da var det torsdagen da, jeg som hadde store planer for dagen da jeg slutta på jobb i morges. Jeg skulle innom byen og ta sol tenkte jeg. Så inn til byen rett etter nattevakten, parkerte og betalte parkering for 30 min og sprang opp til Brun og blid, det er stengt. SÅ kommer jeg på; det er jo fakisk helligdag i dag! Damn! Alle planene mine om å stikke på shopping og ting er bare gått rett i dass! Jeg skulle kjøpe meg slike knesokker som dere ser ovenfor sammen med en superkonge shorts som dere kan se under.

Men det ble det jo ikke noe av, så i morgen da jeg er ferdig på jobb i 0800 tiden så er det samme regla på nytt, ned i byen ta sol, se om jeg finner de to tingene her som jeg skal bruke i helgen og stikke innom Lindex for å finne denne bh'en som er blitt skrytt så sinnsykt av fra de forskjellige bloggerne som jeg har lest på:D












Så planen min er å få sammen "outfit" som denne dama her!

Jeg har toppen som passer og jeg har hoppetauet haha:P

Uansett så blir det shopping i morgen. Jeg skal handle noen saker å ting til huset liksom. Jeg skal handle utemøbler ( ett lite rundtbord) jeg har jo 3 kosestoler her ute, grillen min kommer i morgen jeg jeg trenger ett lite bord for å sette kaffen min for å si det sånn:P haha, jeg skal også handle uteplante til terassen, jeg skal også handle en plante som jeg skal ha ute ved trappa og noen som jeg kan ha inne på stua.
Jeg skal også handle nytt sengesett, puter, pynteputer, småtteri til soverommet mitt som duftelys og lyspærer til nattlampene mine, jeg skal handle vaskesaker til stue og slikt, støvmopp og slike småtterier.

det er masse jeg skal handle og jeg har jo skrevet ned handleliste på alt jeg kunne tenke meg å handle. Så blir det innkjøp av masse god mat og drikke til helgen og ting til leiligheten:D










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar