tirsdag 7. juni 2011

skriblerier

I dag har det ikke vært store greiene å blogge om egentlig. I dag har jeg mest av alt "jobbet" med ting her hjemme. Jeg holder på å rydde på plass ting og rydde vekk ting slik at det skal bli klart til søstersen min kommer og flytter inn! Så det jeg har gjort er å rydde på rommet til søstersen. Jeg har oppbevart alle militære effekter der inne, så de er flytta ned til kjellerboden og ting som pappesker og slik er kastet. Så nå begynner det å se ganske greit ut der inne.

Ellers så har jeg rydda i skuffer og skap på kjøkkenet, jeg har rydda og vasket inne på kontoret mitt og jeg har vaska mer klær. Egentlig fordi jeg ikke har hatt noe spesielt jeg skulle ha gjort i dag egentlig. Jeg har også rydda og vasket inne på soverommet mitt, lastet ned de siste episodene av Supernatural season 6 som jeg skal se på etterpå samtidig som jeg skal spise meg en sen middag. Og jeg har sjekket opp InBody-test hos Elexia Drammen. Jeg har tenkt å da den iløpet av denne uken eller neste uke.
Listen min over ting jeg skal gjøre har jeg skrevet om slik at den gjelder for hele denne uka, litt bedre det slik at jeg ikke stresser for mye på hverdagene ellers. Ganske greit det altså! Så jeg har masse å gjøre, men jeg har flere dager å gjøre det på:D fungerer veldig bra for min del!

Planen i morgen er å gjøre så mye som mulig før jeg kommer hjem fra jobben. Det vil si at jeg skal innom Blomsterforhandleren og kjøpe noen fine potteplaner til stua og slikt, jeg skal ta sol, se etter hagebord til verandan min osv. Dette skal jeg gjøre før jeg kommer hjem og spiser og gjør meg klar til å stikke på trening for MMA. Det var sinnsytk digg å trene i går og jeg har virkelig savnet treningen! Det er snakk om at vi skal ha en avslutningsfest for treneren vår som skal stikke tilbake til Trønderlagen. Så jeg håper man kan få det til NESTE helg, siden jeg jobber til 20.00 hver dag i helgen liksom. 12 timers dagvakt. jehu! ( men skal utnytte det med å trene, lese osv)

nå må jeg komme meg inn på kjøkkenet og kokkelere litt og sette meg ned å se noen episoder av supernatural!

ha en fin tirsdagskveld videre folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar