torsdag 6. august 2009

Grattis med dagen!!!



Tone, Lillesøsters har bursdag!!! Vil bare gratulere så masser med 19årsdagen! I dag er det dagen din! Håper du koser deg noe sinnsykt masse både på jobb og når du kommer hjem! Jeg har gratulert deg både på facebook og på nettby, og fiksa status på samtlige sider og på min msn. SÅ nå har jeg reklamert over alt at du har BURSDAG!!! Når jeg tenker på hvor gamle vi har blitt så begynner jeg å minre tilbake til gamledager og hvordan vi har vært sammen! hehe vi har jo hatt våre krangler og uvennskap. Men vi har bestandig blitt enige og venner igjen! Jeg tenker bare på den filmen du laga da jeg var i militæret og får tåra i øynene! SØTA MI!
Skal ringe deg med en gang jeg er ferdig på jobb!!! Masse gla i deg!




Meg og deg lille venn. Konstant forran speilet:P hehe, husker bare alle de gangene da vi var små vi sto å dytta hverandre unna speilet og endte bestanding med at noen havnet i badekaret og skada seg:P Alle lekene vi selv fant på: Thomastoget og Mina leken! husker du de? hehe, vi hadde hverandre vi to. Var aldri alene!



Vi har jo hatt det masse morsomt sammen du og jeg. Alt vi gjorde sammen før. Vi festa, sov og var konstant sammen! Savner deg noe sinnsykt når jeg ikke er sammen med deg. Du er helt fantastisk! DU er den som kan få meg til å få latterkrampe når jeg egentlig er trist. Du har bestandig et Come Back for alle mulige kommentarer som kan komme din vei! Jeg kan si alt til deg! Savner deg noe sinnsykt å gleder meg noe sykt til jeg ser deg igjen! skal ta med pakke jeg vettu!
<3<3<3>

2 kommentarer:

  1. Hehe, jeg savner den tiden vi alle var små. Jeg gledet meg sånn når vi skulle ligge over hos dere! Haha, husker at det var du som lærte meg å si "Backstreet Boys", da jeg måtte låne T-skjorte!

    Så synd at jeg måtte være borte når du var i Trøndelag... Vært morsomt å møtt deg igjen! :)

    /Stine

    SvarSlett
  2. hehe ja husker det vettu! det var en gøy tid alts!
    Ja du var borte du ja. hehe men jeg kommer til trønderlagen om ikke så lenge da. mulig jeg kanskje flytter hjem igjen:D

    SvarSlett