mandag 3. august 2009

tilbake

ja da var jeg tilbake på sørlandet. Kjenner at jeg mye heller vil være hjemme hos mamma og pappa i trønderlagen. Fy faen jeg hadde kanskje de beste 2 ukene ever da jeg var hjemme. Fikk gjort masser!

Jeg og mamma dro på harrytur til sverige og handlet
Mamma og jeg dro på kino og så "Menn som hater kvinner". Sinnsykt bra film. selv om masser som er i boken ikke har blitt tatt med, så var filmen ganske bra uansett vil nå jeg si da!
Mamma og jeg kjørte jo til byen for å se denne filmen og gikk jo selvfølgelig på feil kino. så jeg og mamma ravet igjennom halve byen med to store brus, vesker og popcorn for å komme opp til riktig kino hehe. Men filmen var bra den og hadde det kjempekoselig.

Ellers så hadde jeg masse besøk av søskenbarnet mitt og vi spilte noe helt sykt mye med nintendo hehe. lasta ned mario til 64 og har kjøpt meg kontroll til det hehe.

Ellers så var jeg og søssa på fest sammen med to av mine søskenbarn og noen kompiser langt oppe i skaun. haha sinnsykt konge. Har ikke mange bildene derrifra for å si det sånn. hehe

Har vært på shopping med søsters og ei venninne og kid'n hennes da. Fikk kjøpt meg to tunika og ei bukse! Bilder kommer av kjøpene iallafall.

Ellers så feiret vi bursdagen til søstersen og mamma dagen før jeg dro slik at jeg fikk møtt litt av slekta iallafall. Hat å dra til sørlandet igjen for å si det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar